سالم بمانید
سالم بمانید

سالم بمانید

سلام و عرض ارادت محضر مبارک شما دوستان و همراهان وبلاگ

سلام و عرض ارادت محضر مبارک شما دوستان و همراهان وبلاگ

رحلت جانگداز پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و  شهادت کریم اهل بیت علیهم السلام امام حسن مجتبی علیه السلام و همچنین شهادت امام رضا علیه السلام را محضر مبارک شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض میکنم.

بهترین ها و عاقبت به خیری را در این ایام برای شما از خداوند متعال مسئلت دارم و امیدوارم از  پیروان راستین آن حضرات معصومین علیهم‌السلام باشیم. التماس دعا

لطفی مدیروبلاگ

حضرت امام رضا (علیه السلام) می‌فرمایند:

من زارنی علی بعد داری اتیته یوم القیامه فی ثلاث مواطن حتی اخلصه من اهوالها؛ اذا تطایرت الکتب یمینا و شمالا و عندالصراط و عندالمیزان؛

هر که مرا در دیار غربت زیارت کند، روز قیامت من در سه جا به داد او می‌رسم و از هراسها و سختیها آنها نجاتش می‌دهم؛

در وقتی که نامه‌های اعمال از راست و چپ پراکنده شوند

در هنگام گذشتن از صراط

در موقع سنجیدن اعمال (میزان)

عیون اخبار الرضا، ج۲، ص ۲۵۵.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.