سالم بمانید
سالم بمانید

سالم بمانید

والدین بدانند..

http://uupload.ir/files/s0pz_%D9%BE%D9%86%D8%AC.jpg

والدین بدانند..

پنج  نشانه خاموش از مناسب نبودن وضعیت کودکتان در مدرسه..

بیش از سه ماه از شروع سال تحصیلی گذشته و بعضی والدین از شرایط فرزندشان در مدرسه بی خبر هستند. آن ها نمی دانند که فرزندشان از شرایط مدرسه، معلم هایش و ... راضی هستند یا شرایط روحی بدی را در آن جا تجربه می کند. روان شناس ها در مقاله ای به پنج نشانه خاموش اشاره کرده اند که در بین کودکان ناراضی از شرایط مدرسه به چشم می آید. هرچند ممکن است این نشانه ها دلایل دیگری داشته باشد اما نباید بی توجه از کنارشان گذشت./ آریا

مطالعه

goo.gl/XvEhKv

نظرات 1 + ارسال نظر
شهر بدلیجات دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 20:47 http://badalijatiha,ir

سلام با عرض ادب و احترام و تبریک برای بلاگ خوبتون
یه خواهشی داشتم ازتون
من یه وب سایت دارم با نام شهر بدلیجات که نماد اعتماد هم داره و باز هم میخوام ازتون موکدا خواهش کنم که وب سایت من با نام شهر بدلیجات رو جز لینکهای سایتتون بذارید
با این کار کمک خیلی خیلی زیادی به من میکنید و باید بگم به اقتصاد یک خانواده و در آمد زایی یک جوان بیکار کمک میکنید
با تشکر قبلی و خواهش فراوان

دروود دروود دوروود ممنون ازاظهارنظرشما ازدیگر لینک ها هم دیدن فرمایید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.