پروتکل_بهداشتی
فاصله_گذاری_اجتماعی میوه و تره بار :
جداسازی مسیر ورود و خروج افراد رعایت گردد.
فاصله 1 تا 2 متر جهت پیشگیری از بروز بیماری رعایت گردد (رعایت فاصله ایمن بین مشتریان کارکنان، شاغلین در غرف و ترازوداران به میزان حداقل یک متر)
با افزایش میزهای انتصاب و جداسازی میوه از تراکم مشتریان در محل های انتصاب میوه جلوگیری گردد
قرار دادن نیمکت های استراحت مشتریان در فواصل لازم و ایمن (حداقل یک متر) از یکدیگر و به دور از کارکنان
از حضور و توقف در محل های کاری پر ازدحام و شلوغ که ممکن است مواجهه با ویروس کرونا وجود داشته باشداجتناب گردد.
استفاده از علائم و توصیه های ایمنی در مکان های تردد و غرفه ها برای رعایت نکات بهداشتی و فواصل ایمن جهت عموم مشتریان ضروری می باشد.
استفاده از یک حائل مثل پرده نایلونی (مشمایی) بین فروشنده و صندوق دار و مشتر یان، خط کشی و نوبت دهی الکترونیکی در صورت امکان
مدیریت مشتریان در راستای صفوف مرتب و با فاصله حداقل یک متر از همدیگر در صورت شلوغی در مقابل غرف و ممانعت از ورود شهروندان به محل های پر ازدحام و جلوگیری از شلوغی صفوف.
افزایش ساعات کاری غرف به منظور کم نمودن ترافیک و تراکم حضور مشتریان ضروری می باشد.
استفاده از ترازوی بیشتر جهت تسریع در خروج مشتریان و جلوگیری از ازدحام.
رعایت فاصله ایمن حداقل یک متر در قسمت های عمومی از جمله نمازخانه، سلف سرویی و مسیر ورود و خروج الزامی است.
iribnews_guilan2