سالم بمانید
سالم بمانید

سالم بمانید

#همسران اگر این تفکرات رو دارید ازدواج نکنید با ازدواج مشکلات روحیم حل میشه

https://s4.uupload.ir/files/%D8%A7%DA%AF%D8%B1_%D8%A7%DB%8C%D9%86_ktud.jpg

#همسران

اگر این تفکرات رو دارید ازدواج نکنید

با ازدواج مشکلات روحیم حل میشه

1 اگه من با ازدواج می‌خوام از تنهایی دربیام یا از یک خانواده کنترل‌گر فرار کنم و به استقلال برسم، کاملا غلط و اشتباهه.

پس اگه حالم تو رابطه دوستانم خوب نیست، حالم تو رابطه با خانواده خوب نیست، من آماده برای ازدواج نیستم و باید خودم رو درمان کنم.

ازدواج یه آدم سالم و خوب رو خوب‌تر و سالم‌تر می‌کنه، نه اینکه یه آدم بیمار رو درمان کنه.

از طرف مقابل انتظاری دارم که خودم اون ویژگی رو ندارم

2 من وقتی وارد زندگی می‌شم، انتظار دارم طرفم خیلی خوش اخلاق باشه ولی خودم آدم تندخویی‌ام یا می‌خوام همسرم اجتماعی باشه اما خودم ساکت و منزوی هستم.

خب وقتی وارد زندگی می‌شم و تو رابطه قرار می‌گیرم، اگه انتظاری داشته باشم که خودم اون رو ندارم، زندگی دچار مشکل می‌شه. چیزی که از دیگران انتظار دارم، خودم باید داشته باشم./تبیان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.